Koningspaar en onze moestuin.

4 februari 2023 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

Hallo allemaal

Hier gaat alles prima. Isabel was deze week wel ziek, dus bleef thuis. Vrijdag toch even weer maar haar oortje laten kijken (ze heeft een trommelvlies perforatie) en daar bleek toch weer een kleine ontsteking te zitten. Ze zit nu aan de antibiotica en knapt gelukkig weer op. Maandag kan ze vast weer naar school.

Gelukkig maar, dat ze opgeknapt is, want er moet druk gerepeteerd worden voor aanstaande woensdag: de komst van het koningspaar met prinses Amalia. We zullen ze welkom heten op de airport en de meiden zullen meerdere keren voor ze optreden. Ze zullen zingen in een koor, en een dans laten zien. Luna gaat zelfs 2x dansen, ze mag ook met de 'grote meiden' optreden. Daar gaan we natuurlijk allemaal bij zijn en het vastleggen zodat we dat snel kunnen delen.

Ook wil ik jullie even onze moestuin laten zien, zie de foto's. We zijn druk aan het planten en hopen dat er wat gaat groeien. De eerste sperziebonen hebben we al kunnen eten, net als de rucola en basilicum. Ik hoop zo dat de watermeloen ook wat gaat doen. Vrienden van ons hebben ook watermeloen en daar groeit het echt heel goed. Zo gaaf om die grote dingen zo op de grond te zien groeien, had ik zelf nog nooit eerder gezien. Ook hebben we van de week nog spinazie gezaaid. Dus hopelijk kunnen we over een tijdje steeds meer uit eigen tuin eten! Super leuk.

Straks even wandelen over het strand. Em vanmiddag hebben de meiden weer dansrepetitie. Verder doen we het rustig aan, want Isabel is nog aan het opknappen en ik ben ook niet helemaal fit. Gelukkig is rustig aan doen hier niet zo moeilijk..;)

Tot snel!

SperziebonenBasilicumRucolaPapayaLemongrassWortelWatermeloenOnze moestuinAardappel

1. Charlotte:
    4 februari 2023
    Wat geweldig, een eigen moestuin; dat wordt heerlijk eten!!
    En doe woensdag Willem de groeten van mij😂
  2. Ton Jannie:
    4 februari 2023
    Wat leuk zeg, en een eigen tuintje. Het weer is natuurlijk top ervoor en jullie zien er fantastisch uit. Spannend voor de meiden dat het koningspaar komt, en voor ze mag dansen. Heel veel succus meiden en geniet ervan, we zien de beelden wel terug. En een beterschaps knuf voor Isabel, ze heeft toch wel meer last gehad van haar oortjes. Veel liefs van ons xx
  3. Ilona:
    7 februari 2023
    Heel gaaf, wat een ervaring zeg, dansen voor het Koninklijk huis, wauw!!
    En lekker bezig met de moestuin!!
  4. Jennifer:
    8 februari 2023
    Wat een mooie en leuke avonturen voor jullie!
    Mooie herinneringen aan het maken samen 💖
    Hopelijk zijn jullie ondertussen al opgeknapt.
    Oorpijn is echt heel erg naar.

Leuk dat er dingen groeien
    Ik hoop mee dat de watermelon goed gaat groeien en lekker (zoet) wordt.

Voor straks veel plezier met zingen en dansen voor de dametjes. En veel kijkplezier voor jullie!