Taste of cultures

28 oktober 2022 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

Elke laatste donderdag van de maand organiseren ze hier taste of the cultures. Dan staan er meerdere kraampjes op een plein en worden er gerechten uit verschillende landen en streken verkocht voor max. 5 dollar. Daar moesten wij natuurlijk bij zijn!

En omdat het deze maand de maand van de borstkanker is, was er een wandeling vooraf aan het evenement. We vertrokken vanaf een plek nabij het ziekenhuis en liepen zo door het centrum naar de plek van de taste of culture. Iedereen was gekleed in het roze, voorop liep een brass band, de politie hield het verkeer tegen en onderweg kregen we water en fruit. Wat een happening haha! Onderweg stonden de inwoners ons toe te juichen. Echt zo leuk om mee te doen.

Wandelen voor het goede doelWandelen voor het goede doelWandelen voor het goede doel

Eenmaal op de taste of cultures was het kijken bij de verschillende kramen wat we wilden eten. Er was muziek, veel mensen en we konden nog mee doen aan een zumba les. De meiden kwamen nog klasgenootjes tegen en gingen lekker spelen. Toen de zumba begon, vloog Isabel gelijk naar voren en ging helemaal los op de muziek, geweldig om te zien!

Isabel gaat los

Het werd een latertje, met bolle buiken en moe, het was een zeer geslaagde avond! Volgende maand zijn we weer van de partij!

1. Helga en Wout:
    28 oktober 2022
    Wat een leuke ervaringen! Geniet ervan.
    Lieve groetjes Wout en Helga Hagenaars
  2. Ton Jannie:
    28 oktober 2022
    Kijk dat zijn de leuke dingen, cultuur snuiven en mee doen.
    En wat zal het eten lekker zijn geweest, jammer geen filmpje van die kanjers al dansende. Maar in mijn hoofd heb ik wel een beeld ha ha. En elke maand? zo leer je de mensen ook een beetje meer kennen. Jullie meiden zullen wel opvallen , elke keer als ik thuis een zure mat uitdeel gaat mijn hartje naar mijn lieffies. Dikke kus dank voor je verhaal.
  3. Marlou:
    Dankje lieve buuf !
  4. Anne-Marie Glaude:
    29 oktober 2022
    Wat een bijzondere ervaring, klinkt als een hele leuke dag. En mooi dat jullie meiden zo snel vriendjes maken. Liefsssss
  5. Charlotte:
    30 oktober 2022
    Dat zijn leuke lokale evenementen! Dan hoor je er gelijk bij.?wat geweldig dat Isabel meedanste!!!!
    Kus, kus, kus
  6. Joost:
    31 oktober 2022
    Super duper!! Jullie zijn al helemaal gewend zo te lezen. Volgende x de familie Staal op het podium ;0) X
  7. Liesbeth ramler:
    1 november 2022
    Heel leuk om jullie ervaringen te lezen! Je schrijft leuk Marlou en Luna ook! Liefs en veel groetjes
  8. Ilona:
    3 november 2022
    Helemaal aan het inburgeren! Leuk!!
  9. Wendy:
    4 november 2022
    Weer een leuk verhaal! Leuk dat dit een terugkerend ding is, elke maand een feestje 🥳