Ons hotel in Punta Cana.

12 december 2023 - Punta Cana, Dominicaanse Republiek

Hi iedereen ik ben luna en ik ga jullie vertellen over waar we nu zijn.

We zijn in een hotel met buffet in de ochtend, middag, en avond. Er zit ook een water waterpark bij in super gaaf. We zijn hier in totaal 10 dagen nu nog 8. Over 8 dagen gaan we in het grote vliegtuig met 3 rijen 1 met 2 stoelen naast elkaar  1 met 4 stoelen naast elkaar en dan nog een met 2 stoelen naast elkaar. Het is zo groot omdat hij helemaal naar Nederland vliegt. Dat is beest lang. Dat is 9 uur vliegen. ☹😟. Maar goed dat is pas over 8 dagen. Ik ga nu naar de tandarts want ik heb een gaatje in mijn melk kiez. Elke keer als ik eet doethet pijn. Daarom ga ik naar de tandarts. Daar is de tandarts voor. Ik ben eigenlijk bang voor de verdovingsprik maar ja. Het is ook vervelend dat ik in een buffet hotel ben maar dat ik niets kan eten fus daarom doen we het toch maar we wachten nu op de taxi om ons te brengen. Gelukkig kan ik daarna weer eten zonder kiespijn. We gaan ook natuurlijk nog zwemmen en naar her waterpark. Doei doei.🤗🤩😝

1. Ton en Jannie:
    12 december 2023
    Ach schatje wat naar, maar als je dit leest is je gaatje weer gemaakt en kan je weer lekker een ijsje eten. Wauw nog 8 dagen en terug naar de Hoefstraat, ook weer fijn. Je school vriendinnetjes en vriendjes en iedereen die blij is om jullie weer tezien. Maak er nog een feestje van, het is hier nog niet zo koud al zal dat voor jullie anders aanvoelen. Lieverd iedereen de groetjes en een hele goede reis dikke kus
  2. Charlotte:
    13 december 2023
    Hoop dat je ondertussen geen kiespijn meer hebt en lekker van het eten kunt genieten!!!!
  3. Jennifer:
    13 december 2023