Aangekomen op Sint Eustatius!

10 oktober 2022 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

Voor ons is het nu maandagmorgen, 06.30. 6 uur vroeger dan in Nederland. Gisteren zijn we geland, eerst op Sint Maarten, toen zijn weet een 13p vliegtuigje naar Sint Eustatius gevlogen. Wat een belevenis was dat! Mega herrie, krap en klein, maar wat een mooie uitzichten! Gelukkig kwamen we daar heel aan en konden we eindelijk voet op Statiaanse bodem zetten!

Onze koffers waren er al snel op een mini lopende band en werden enorm warm onthaald door onze verhuurder van het huis en onze 'auto' man. Omdat ons huis net geverfd was en er nog een verlucht hing, brachten ze ons naar een b&b in de buurt van de eerste nacht.

Dus daar zijn we nu, prima plek, prachtige tuin, hele vriendelijke gastvrouw. We gaan zo even ontbijten hier en daarna maar even rijden over het eiland. Om 12.00 komt onze verhuurder ons oppikken en rijden we naar ons huis, zo benieuwd!

Tot de volgende vlog!

1. Liesbeth ramler:
    10 oktober 2022
    Wat geweldig Marlou, een reisblog!! Gelukkig zijn jullie goed aangekomen op St. Eustasius. Succes vandaag met het eiland verkennen en straks in jullie eigen huis. Spannend hoor! Hier regent het net..groetjes, Liesbeth.
  2. Elke Vloedmans:
    Sounds good! Genieten! x Elke
  3. Jason:
    Leeeeeeuuuuuuuukkkk!!!!😊🥳🥳🥳❤❤
  4. Wendy:
    Heel leuk om te lezen! Ben benieuwd naar jullie ‘eigen’ huis! Liefs Wendy
  5. Marjolein Van Vianen:
    10 oktober 2022
    De reis zit erop, nu jullie huisje opzoeken en lekker uitrusten op het strand.
    Benieuwd naar jullie avonturen.
  6. Je mam/ oma:
    Fantastisch, zo'n reisblog!
  7. Marie Jose:
    10 oktober 2022
    Leuk zo'n blog en fijn te horen dat jullie zo leuk zijn opgevangen bij aankomst.
    Een start van jullie nieuwe leven.
  8. Kim:
    10 oktober 2022
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
  9. Marleen Ramler:
    10 oktober 2022
    Wat een avontuur in dat kleine vliegtuigje! En wat een warm welkom ! Mooi begin van jullie nieuwe start. X
  10. Louise:
    10 oktober 2022
    Wat ontzettend leuk jullie zo te kunnen volgen! Op naar mooie avonturen!
  11. Nanda:
    10 oktober 2022
    Wat spannend zeg! Fijn dat jullie zo leuk en warm zijn onthaald! Ben heel benieuwd naar het huis!
  12. Femke:
    10 oktober 2022
    Wat fijn dat jullie zo goed zijn ontvangen!
    Wij zijn heel benieuwd naar jullie verhalen en foto’s!