Maandag 10 oktober

11 oktober 2022 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

Vandaag is de dag dat we naar ons huis gaan. Christina, onze vriendelijke huurbaas pikt ons op bij de b&b en zo rijden we naar ons huis. De meiden zijn al aardig aan haar gewend en springen bij haar in de auto.

Als we aankomen bij het huis, zien we gelijk de grote oprit en de verschillende bomen, waaronder een mangoboom. We parkeren de auto voor ons huis en gaan snel binnen kijken met Christina. Alle ruimtes zijn erg ruim en hoog. Het terras is ook mooi ruim en geeft een prachtig uitzicht op onze groene tuin met daarachter de oceaan.  Wat een rust...

Het zwembad in de tuin, waar de meiden zo naar uitkijken, moet eerst opgeknapt worden en zo te zien zal dat nog een behoorlijk werkje zijn ook. Dat duurt nog wel even.

We hebben, voordat we de koffers uitpakken, wel eerst het huis gepoetst, is toch lekkerder en was ook geen overbodige luxe.

De meiden liggen nu lekker te slapen en ook wij zullen er zo in gaan. Met die warmte en al die indrukken word je best moe!

We zijn vandaag namelijk ook op de school van de meiden geweest en zijn wezen zwemmen in de zee. Op dat eerste kom ik later nog op terug.

Voor nu; bye bye!

The Quill, de slapende vulkaan van Sint Eustatius

1. Ton Jannie:
    11 oktober 2022
    Goede morgen, fijn dat het huis oke is.
    Gelukkig komt jullie eigen zwembad met de boot mee. Reuze benieuwd naar de reactie van school van Luna en zeker van Isabel. Kinderen zijn gelukkig flexibel. Dikke kus van ons
  2. Lian:
    11 oktober 2022
    Wat leuk om jullie zo te volgen!!
    Veel plezier daar met ontdekken!
    X
  3. Bea te Beek:
    12 oktober 2022
    Dat ziet en klinkt allemaal zeer aantrekkelijk
    Ik kijk uit naar het vervolg van jullie avontuur. Groetjes Bea
  4. Joost:
    13 oktober 2022
    Whow, wat prachtig om te zien al die foto's! En zo lekker dichtbij het strand jullie, wat een mooi begin van jullie avontuur! Enjoy!XX