Huis versieren voor kerst. 🎅🎅

9 december 2022 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

Hallo iedereen, het is lang geleden dat ik een verhaal heb geschreven dus laat ik dat weer eens doen. We zijn ( nu al ) het huis aan het versieren voor kerst. Hier kennen ze sinterklaas niet dus daarom waren ze tijdens sinterklaastijd al aan het versieren. 🤣🤣 hilarisch. Maar wij zijn gelukkig niet gek geworden. 🤣🤣. We tekenen kleurplaten. En ik schets dingen, en ik vind het heel mooi. We hebben laats de kerstboom versiert. We hadden de kerstboom bij de stort gevonden en ze hadden ook de lichtjes weg gedaan. En alles is nog mooi ook. De lichtjes doen het zelfs nog. Fantastisch toch? Met ons gaat het nog steeds goed. En met het voorbereiden voor kerst. Nou toedeloe. Bai bai. 🤗🤗

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Luna:
    9 december 2022
    Misschien ben ik toch wel gek geworden. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍
  2. Ton Jannie:
    9 december 2022
    Hoi lieverds, de foto,s zeggen weer een hoop. Iedereen is welkom en altijd wat lekkers voor de kids. Zo leuk om te zien en alles kan ha ha. Fijn dat het goed met jullie, hier ook aan de andere kant. Liefs dank voor je lieve berichtje, dikke knuf
    voor de meiden. Tot later weer😘
  3. Luna:
    😘😘 miss you.
  4. Jennifer:
    12 december 2022
    Leuk al kerst versieringen.
    Zeker fantastisch dat jullie het zo hebben gevonden.
    Heeft zo moeten zijn.
    Daar is papa vast wel blij mee dat hij al op tijd mag beginnen met versieren.
    Vast nog niet gek(ker) geworden...
    Lekker warm nog met kerst is wel heel erg fijn! Vind ik dan.