Vakantie

14 december 2022 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

Hee hallo. We zijn halverwege de week, maar wij hebben al vakantie, de meiden hadden vandaag laatste ochtend en ik ben nu ook een paar dagen vrij.

Afgelopen weekend was een leuk weekend. Zaterdag ochtend gingen we samen met een lokale natuurvereniging helpen het strand schoon te maken. Aan de ene kant van het eiland staat er een sterke stroming en spoelt er regelmatig allerlei spul aan, ook ligt er vaak veel rotzooi, dus we waren productief bezig. Als bedankje werd er later een bbq georganiseerd. In de middag hadden de meiden  weer dansles en daarna hadden we nog een poolparty, volle, maar gezellige dag.

Zondag had Isabel haar eerste verjaardagspartijtje, van een klasgenootje en Luna mocht ook komen. Het was in de grote speeltuin en was enorm veel te eten en drinken. Het is gebruikelijk dat de broertjes/zusjes en ouders ook aanwezig (mogen) zijn, dus we waren alle 4 van de partij. Gezellig.

En nu hebben we dus vakantie, en gaan we morgen ook op vakantie! 06.00 vertrekt de ferry naar Sint-Maarten, met een korte tussenstop op Saba. We zullen daar 5 dagen verblijven, in een hotel met zwembad en aan het strand. Hebben we zo'n zin in!! Divi little bay beach report, voor diegene die het wil opzoeken. En aangezien hier alles zo duur is en je niet echt kunt shoppen hier, gaan we met 2 grote lege koffers heen en gaan die lekker vullen daar.

Dus, vanavond vroeg naar bed, wakker zetten en lekker even vakantie vieren!

We zullen vast wel wat foto's plaatsen van onze dagen daar. See you!

1. Ton Jannie:
    Hoi lieffies,
    Jullie beleven een hoop daar zeg, en de mensen ook zo leuk om jullie heen. Fijne vakantie dikke kus
  2. Lian:
    14 december 2022
    Zo leuk om jullie verhalen te lezen. Wat fijn dat alles goed gaat en heerlijk om even een paar dagen op vakantie te gaan!
    Geniet er van lieve mensen!
    Kus, Lian
  3. Leonieke:
    14 december 2022
    Heerlijk even vakantie (van jullie vakantie, want zo voelt dat toch een beetje vanuit het koude NL). Resort ziet er goed uit, lekker genieten en bijkomen van alle opgedane indrukken de afgelopen maanden!
  4. Ilona:
    15 december 2022
    Wauw, eventjes met de Ferry naar Sint Maarten, klinkt zo bizar! Lekker genieten lieve mensen en shop ze!
  5. Femke:
    15 december 2022
    Wat heerlijk! Geniet ervan samen!!
  6. Liesbeth ramler:
    20 december 2022
    Hé Marlou, heerlijk even vakantie vieren op St. Maarten! Geniet ervan! Succes met de koffers vullen🤣🤣.
    Hele fijne Kerst voor jullie en een goed 2023!
  7. Jennifer:
    20 december 2022
    Zeker goed vullen als het daar goedkoper is 🙃😇.
    Wel even fijn er samen tussen uit gaan.
    Zag er dan ook erg mooi en geslaagd uit.

Goed bezig samen helpen het strand schoon te maken!

Leuk een feestje en helemaal fijn dat jullie ook erbij mochten zijn. Voor Isabel ook nog net even wat fijner.