Laatste schoolweek

26 juni 2023 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

Het schooljaar is al weer bijna klaar, nog 1,5 week school en dan zijn de meiden lekker 6 weken vrij, net als Jeffrey. En dan Luna na de vakantie naar groep 7 en Isabel naar groep 4. My god, wat gaat dat hard!

Schooldag

We hebben er weer een paar leuke weken op zitten. Afgelopen week hadden de meiden afzwemmen. Luna voor C en Isabel voor A. Isabel trapte het zwemmen af en sprong er als eerste in. Hier zwemmen alle kinderen tegelijk af, of het nu voor A, B of C is. Alleen doen ze dan sommige onderdelen aangepast aan hun niveau. Waarschijnlijk krijgen ze a.s. vrijdag het papiertje. Luna is door de zwemmeester gevraagd om in het zwemteam te komen zwemmen, dan zal ze oefenen voor wedstrijdzwemmen en wellicht andere eilanden hiervoor bezoeken.

Zwemmen voor A, in de kleren!Isabel start het diploma zwemmenLuna duik

Zelf was ik afgelopen 14 juni een dagje op Sint Maarten. Ik ging meedraaien op de poli orthopedie om een goed beeld te krijgen wat ze daar doen en afspraken te maken voor de overdracht naar Statia. Want patiënten van Statia worden daar geopereerd en gaan vervolgens op Statia revalideren.  Met het kleine vliegtuigje op en neer, opgehaald worden vanaf de airport, een operatie meekijken en leuke mensen ontmoeten: leuk zo'n business tripje!

Dagje Sint Maarten voor werkMeelopen op de OK

Verder kijken we uit naar onze vakantie. We hebben geboekt voor Curaçao, 3 weken in een leuk huisje met zwembad. Kunnen we kijken wat we nog herkennen van het eiland en weer nieuwe herinneringen maken als gezin. Zo'n zin in!

Nou bye bye!

1. Charlotte:
    26 juni 2023
    Lieve ver weg familie, het lijkt wel alsof jullie het steeds leuker hebben daar. Mooie dingen die jullie daar meemaken!
  2. Helga en Wout:
    26 juni 2023
    Wat gaat het snel en wat een leuke ervaringen allemaal. ♥️ En Luna is dus een echte zwem ster 🌟.🏊
    Alvast een fijne vakantie ☀️
  3. Ton Jannie:
    26 juni 2023
    Hoi lieffie, wat super weer meiden gefeliciteerd met jullie zwemdiploma. Die kan je maar weer binnen hebben, jij voor je C en voor Isabel A stoer hoor. En voor mam leuk zo een dagje ergens anders kijken op Orthopedie, zijn ze daar net zo ver als in Nederand.
    En de vakantie voor de deur heerlijk voor allemaal, geniet ervan en veel plezier. Fijn weer wat te horen, hier alles goed en Hoefstraat nieuws heb ik nog niet helaas. Wij nog 2 weken Tuitjehorn en 1 weekje thuis en dan 4 weken Ommen de oudjes doen het goed ha ha.
    Lieve groetjes en een dikke kus van ons xx
  4. Femke:
    2 juli 2023
    Wat goed Luna en Isabel! Gefeliciteerd!

Wat leuk om te lezen hoe jullie daar je plek hebben gevonden en mooie ervaringen mogen opdoen!
    Geniet van jullie vakantie straks! Ben benieuwd hoe jullie Curaçao ervaren!

Liefs van de Dunkertjes
  5. Jennifer:
    5 juli 2023
    Dat het te snel gaat klopt helemaal.
    Dat hebben ze goed gedaan het afzwemmen voor C en A.
    Wat goed dat Luna zo goed zwemt dat ze haar vragen voor het zwemteam.
    Leuk vooruitzicht even weer naar Curacao.
    Huisje met zwembad is dan helemaal fijn!
    Hele fijne vakantie (alvast) gewenst.
    De draai hebben jullie in elk geval, zo te lezen, zeker gevonden daar.
  6. Wendy:
    7 juli 2023
    Gefeliciteerd met de zwemdiploma’s! Wat leuk dat Luna is gevraagd om mee te zwemmen, goed bezig.
    Geniet van jullie vakantie op Curaçao straks!
    Hier begint vandaag de zomervakantie.
    Liefs