Nederland

2 juni 2023 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

Wellicht een vreemde titel, want er waren maar een paar mensen hiervan op de hoogte: ik was even in Nederland! Alleen ik, voor een weekje, van 13 tot 20 mei. Vanuit mijn werk mocht ik een 2daagse cursus doen en ja, je kan natuurlijk niet voor 2 dagen op en neer, dus het werd een weekje. Wel natuurlijk best druk, dus daarom ook niet gemeld bij iedereen, aangezien ik toch geen tijd had om iedereen te zien... maar gelukkig wel een aantal hele leuke mensen gesproken en geknuffeld.

Ik verbleef bij mn ouders, heb mn zussen, tante, m'n buufjes en een aantal vriendinnen gezien. En zo vloog de week om. Het was ook wel gek, reizen alleen (kan weer van mn bucketlijst af, als die er op zou staan dan), zonder Jeffrey, zonder de meiden. Toch stilletjes dan in een vliegtuig. Het was best een lange reis. Zaterdagochtend met de boot naar Sint Maarten, daar 5 uur wachten (dus maar even vliegtuigen gaan spotten op Maho beach), vervolgens met Air France naar Parijs. Waar ik in een vlucht van 8 uur zowel het avondeten als het ontbijt kreeg, dankzij het 6 uur tijdsverschil. En vervolgens nog 1x overstappen in Parijs om met een klein uurtje op Schiphol te zijn. Om 10.00 in de ochtend, maar mijn klokje stond nog op 04.00. Maar na een powernap was ik weer redelijk fit.

Met Air France naar Nederland, via ParijsWelkom in Nederland!Family time

De eerste dagen vond ik het echt raar om weer in Nederland te zijn, en voelde ik me echt nog niet klaar om weer terug te komen. De laatste dagen werd dat gevoel wel wat anders, na alle gezellige dagen met de mensen om me heen en het weer wat ook wel oke was. Wat vooral gek om te beseffen was, was dat mn gezin letterlijk aan de andere kant van de wereld zat, iets wat niet langer moest duren dan een week. Dus hoe heerlijk het ook even was, en hoe dankbaar ik ook was, dat ik dit kon doen, het was ook weer heerlijk thuiskomen. Op de terugweg vloog mijn buurman/vriend van Statia ook weer terug, dus dat was wel gezellig. En na heel wat uurtjes vliegen en wachten zag ik dan eindelijk weer Jeffrey en de meiden.

Moederdag had ik natuurlijk gemist, dus de meiden hadden de hele week dingen voorbereid voor een week later, dat we moederdag alsnog konden vieren. Het begon met mooie tekeningen, een speurtocht over het eiland en een middag in het zwembad bij het resort. Heerlijk thuiskomen dus.

Een dag later, maandag 22 mei vertrok Jeffrey, voor een week naar Bonaire. Ja echt waar, lekker rommelige weekjes. Hij was door mensen in Nederland gevraagd daarheen te komen, om daar clinics te geven voor medewerkers van de kinderopvang. Als verassing kwam daar ook zn grote vriend Joost en ook onze buurman was daar toevallig een weekje. Het kon allemaal niet op en Jeffrey had een gouden week.

Nu allemaal weer een week thuis en lekker met elkaar. De meiden hebben het super gedaan. Natuurlijk hadden ze ons erg gemist, ,maar mede door onze vrienden hier, was er genoeg vermaak en afleiding. Zo was er ook de family fun day, van hun opvang. Eten, drinken en veel spelletjes op het grote speeltuin veld. De meiden genoten vooral van de water luchtkussen en de suikerspin.

20230528_15185620230528_16285620230528_151322

Nu nog een maand naar school en dan hebben de meiden al zomervakantie. We zijn druk bezig met onze vakantie plannen. Grote kans dat we de meiden gaan laten zien waar we 13 jaar geleden hebben gewoond; Curacao.

Zwaar hoor, dat leven op de Caribbean...!

1. Helga en Wout:
    2 juni 2023
    Jullie komen tijd te kort!! Zoveel dingen te doen bijna hectisch 🤭 lijkt wel Nederland.
    Weer al bijna schoolvakantie voor de meiden, leuk!! 😍
    Geniet lekker verder.😘
  2. Ton en Jannie:
    2 juni 2023
    Het was zo leuk om elkaar even tezien, ik had geluk dat je ouders op het zelfde park stonden als wij. Heb even kunnen knuffelen zo fijn en vertrouwd. En fijn dat het met iedereen zo goed gaat. Vakantie daar dat is wel vroeg, maar heerlijk voor de meiden. Hopelijk is Jeffrey dan ook vrij voor ze, maar dat zal wel. Hier op Tuitjenhorn alles top verder geen nieuws. Dikke kus en dank voor je berichtje, ik geniet daar van. En de foto,s spreken voor zich zelf.🥰
  3. Charlotte:
    5 juni 2023
    Het was een feestje om je weer in levende lijve te zien; ik heb er van genoten, lief nichtje!
    Maar nog fijner vind ik het dat jullie het zo naar je zin hebben. Het lijkt wel of jullie je steeds meer gaan thuis voelen! Dikke kus
  4. Jennifer:
    9 juni 2023
    Altijd kostbaar en gezellig weer even samen, al was het maar een paar dagen of uurtjes, tijd kunnen doorbrengen met de mensen die belangrijk zijn voor je.
    Justin herkende Joost op de foto van Jeffrey.
    Het straalde ervanaf de band die ze hebben.

Dan is het helemaal wel weer heel fijn om erna weer samen te zijn na allebei even alleen weg te zijn geweest.
    Thuis zijn is toch vooral daar waar jullie samen zijn met elkaar 💙

Dat gaan Luna en Isabel vast erg leuk vinden om naar Curacao te gaan.
    Zien waar jullie toen samen hebben gewoont.

Hebben ze een lange zomervakantie?
    Hier weer helemaal verdeeld met 4 verschillende startmomenten dit jaar 🤐🙃
  5. Joost:
    16 juni 2023
    Wat hebben jullie het daar toch gewelidig leuk, blijf vooral delen ;0) Zo dankbaar dat deze trip mogelijk is gemaakt door Samantha en Randal. Je had z'n gezicht moeten zien toen ik uit de bus stapte en hem om z'n nek vloog... Hij heeft altijd praatjes, net als ik, maar toen even niet... XXX