Minibreak

4 mei 2023 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

In Nederland zijn de scholen 2 weken vrij, hier is dat niet. Met kerst waren ze hier 3,5 week vrij, dus nu slechts een paar dagen. We hebben heter evengoed van genomen, want die 5 vrije dagen hebben we op Sint Maarten doorgebracht, vanaf hier kan dat gewoon; mini vakantie naar Sint Maarten! Deze keer verbleven we aan de Franse kant van het eiland, stiekem mijn favoriet. Hier vind je echt de combinatie van caribische en mediterraanse invloeden, zo heerlijk. En die stranden: wit zand, die verschillende soorten helder blauw water, heerlijk warm water, echt hemels bijna.

Zo mooi uitzicht

We gingen met onze Amerikaanse buren naar dezelfde plek en zijn veel samen opgetrokken daar, was enorm gezellig. We hebben niet veel gedaan: 's ochtends lekker ontbijten, wat zwemmen in het zwembad, op het strand, lunchen bij een bakkerijtje, beetje inkopen doen, heerlijk uit eten in de avond en vooral heerlijk genieten! Zie de foto's. O ja, je ziet Isabel hier met vlechtjes, 48 stuks, er in gezet door Luna. Het stond haar super leuk.

Cutie

Maandagavond zijn we terug gekomen en zijn we weer aan het werk en naar school. Jeffrey heeft het naar z'n zin op de middelbare school, ook hier zijn de kinderen, nou ja jeugd, dol op hem en geven ze aan nog nooit zo'n gymles gehad te hebben, complimenten voor Jeffrey.

Meiden gaan ook goed. Luna kreeg laatst een pakketje opgestuurd, van haar beste vriendinnetje in Nederland, superlief, bedankt Liora!

Isabel start binnenkort met zwemles, ook vooral voor ons zelf gedaan, want tijdens haar les, kunnen wij ook lekker in het zwembad zwemmen, en met dat warme weer hier, is het heerlijk om even af te koelen in het openlucht zwembad. We zijn er vandaag al even geweest, na het werk en voor het eten aan, heerlijk even. Morgen naar het strand na het werk en zaterdag een verjaardagsfeestje van de beste vriendjes van de meiden hier. Allemaal weer leuke dingen dus. Het gaat ons goed!

Liefs.

1. Lian:
    4 mei 2023
    Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. En elk kind wil toch gymles van meester Jeffrey?! Leuk!! 😃
  2. Ton Jannie:
    4 mei 2023
    Super wat een gezelligheid allemaal, en ik zie de meiden groeien en veranderen❤.
    En wat fijn dat Jeffrey op zijn werk geprezen word. Ze willen hem straks niet meer kwijt, jullie genieten enorm. Dank weer voor je leuke verhaal lees het graag. Hier in de Hoefstraat nog geen verandering 🤯. We genieten nu op Tuitjehorn, de eerste week vakantie
    waren Tim en Anja er ook en de 2e week hadden we de 3 kleinkinderen, 1 brood per dag en de snoep snaai niet aan te slepen 🥳🥳🥳👌🤣🤣🤣 maar gezellig. De kinderen genieten zo, dus wij ook al is het voor Ton soms te druk maar hij gaat meer rusten dan. En die apen blijven lang op joh nog 2 dagen en dan weer onze eigen ritme pfffff ook weer lekker. Lieverds dikke kus maak er wat moois van.
  3. Jennifer:
    5 mei 2023
    Super fijn een mini break.
    Zeker met het mooie weer erbij en goed gezelschap is altijd fijn.
    Dat heeft Luna super goed gedaan al die vlechtjes bij Isabel.
    Goed geduld van allebei en het ziet er mooi en leuk uit.
    Goede gymmeesters lijken bijna een uitzondering maar fijn voor de jeugd dat ze een van de leukste en beste nu hebben.
    Succes en veel plezier voor Isabel om nog beter te worden in het zwemmen.
    Zeker een mooi voordeel dat jullie dan ook kunnen afkoelen.
  4. Femke:
    5 mei 2023
    Wat leuk om te lezen! En Isabel wat zie je er mooi uit met die vlechtjes!! Sint Maarten of St. Eustatius; voor de thuisblijvers ziet het er beiden prachtig uit. Geniet ervan lieverds!
  5. Joost:
    6 mei 2023
    Wat leuk om te lezen. Ook al is het maar even jullie zijn wel naar St. Maarten geweest! En wat super leuk die gymlessen om de middelbare school. We zagen al wat trampoline dunken voorbij komen ;0) Enjoy daaroh X
  6. Evelien:
    10 mei 2023
    Wat ontzettend fijn te lezen Lou! Geniet lekker met je gezin. Veel liefs uit Grunn