opeens een opvang.

15 april 2023 - Oranjestad, Nederlandse Antillen

Hallo,hallo,hallo, daar ben ik weer. Tijd voor Luna! Deze keer gaan we het hebben over dat Isabel en ik gestart zijn bij de opvang. Ik vind het nu al leuk. Ik ben er al 2 keer geweest, en ik heb nu al heel veel vriendinnen. Er zijn alleen maar meiden bij de opvang. De opvang heet D.O.T.K dat is een afkorting voor Daughters of the King. Papa moet werken, daarom gaan wij naar de opvang. We hoeven niet elke dag naar de opvang. We gaan maar 3 dagen in de week naar de opvang. Maandag, woensdag en vrijdag. Het zijn hele lieve meiden, en ze spelen graag met ons. We zijn zelfs al op een soort van uitje geweest. We gingen naar de sporthal, maar niet binnen, we gingen buiten want daar is een heel groot overdekt grasveld. [ nou ja, wel nepgras ]. Toen gingen we gewoon daar de hele middag chillen met de meiden. Uiteindelijk werden we opgehaald om 4 uur. Dat was mijn verhaal voor nu. bye,bye

1. Charlotte:
    15 april 2023
    Wat een goed verhaal Luna! Ik ben hartstikke trots op jullie dat jullie het zo goed doen!!! En dan ook nog mooi schrijven; knap hoor!! Dikke kus
  2. Femke:
    16 april 2023
    Wat leuk Luna! Knap dat jullie zo goed jullie weg vinden daar en vriendinnen maken!
    Geniet ervan samen!
  3. Ton Jannie:
    16 april 2023
    Wat leuk, en nieuwe vriendinnen zijn altijd welkom. Geniet ervan jullie doen het zo goed. Buurvrouw is super trots op jullie, dikke knuffel ook voor je zus dag schatje. Bedankt voor je berichtje.
  4. Jennifer:
    17 april 2023
    Wat fijn dat het zo leuk was bij de opvang.
    Helemaal leuke meidenmiddag daar dus!
    Nieuwe vriendinnen maken is ook altijd leuk
    Zo te lezen komt ook dat weer helemaal goed.
  5. Maurice & Charis:
    2 mei 2023
    Nou Luna! Wat een leuk verslag zeg..
    heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben. Geef je Isabel ook een knuffel van ons!?